
Reklama Soku w stylu Nour Art

Tworzymy tło. Najpierw warstwa rozbłysków, mieszanie ekran, zmiana koloru hue/saturation, maska. Druga warstwa, jaskrawy kolor ekran, dobieramy ciekawy pędzel rozświetlający kompozycję.

Za pomocą krzywej na masce dodajemy winietę

Wrzucamy sok i etykietę. Duplikujemy etykietę. Pod spodem na multiply, nad dodajemy maskę i lekko maskujemy jedną, mniej oświetloną stronę. Dodajemy elementy do grupy, konwertujemy na obiekt inteligentny.

Za pomocą krzywych dodajemy cień na soku. Może być podwójne. Jedne z krzywych mieszanie na luminosity.

Możemy ewentualnie delikatnie podbić światła, zaznaczając zakres kolorów, opcja światła. Duplikujemy zaznaczenie korzystając z warstwy soku i ustawiamy jego mieszanie na ekran.

Zaawansowany patent na kroble wody. Używamy ctrl+m na warstwie – curves. Pierwsza warstwa pomnóż, druga ekran. Ustawiamy przeciwstawne krzywe. Możemy dodatkowo pomalować cienie kropel za pomocą hue.

Dodajemy i obracamy pomarańcz. Dodajemy jej selektywny kolor i podbijamy znacząco Cyan / Niebieskozielony w celu redukcji czerwieni. Możemy odjąć karmazynowy, dodać żółty.

Ustawiamy styl mieszania warstwy na multiply. Następnie na nowej warstwię pędzlamy, różnymi odcieniami pomarańczowego malujemy cienie. Najpierw na pomarańczy, później na soku, ta sama technika.

Dodajemy światła jasnym solidem w odcieniach pomarańczowego

Water Splashe na stylu mieszania ekran. dodatkowe lekko pokolorowane hue/saturation. Praca na maskach

Tworzymy ręcznie glow z przodu i z tyłu pracy. Przód zwykły pędzel na masce prostokąta z galerią filtrów i rozmyciem. Przód zwykła warstwa jasny pomarańcz, tryb mieszania ekran.

Dodajemy rozmyte elementy. Ostatnia tekstura, znowu mieszanie ekran, lekko odsłaniamy pryzmaty na teksturze. Dodajemy tekst. Na koniec ctrl+alt+shift+e, duplikujemy wszystko na ostatnią warstę, którą edytujemy w camera raw